32 Greek Film Week Munich

Ο σχεδιασμός του λογοτύπου για την Εβδομάδα Ελληνικού Κινηματογράφου – Μονάχο (DE) βασίστηκε στη δημιουργία και την ανάπτυξη ενός γενικού εικαστικού που να αποτελεί μια αφαιρετική απόδοση του αριθμού (32) της διοργάνωσης. Χρησιμοποιώντας λιτά, σχεδόν “δωρικά” γεωμετρικά σχήματα και μοτίβα, προτείνουμε ένα ευέλικτο οπτικό σύστημα το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε έντυπες και ψηφιακές εφαρμογές. Η επιλεγμένη χρωματική παλέτα και η καμπυλότητα της σύνθεσης συνιστούν μια έμμεση αναφορά στην εικονογραφία του ελληνικού τοπίου. Με αυτό τον τρόπο, προκύπτει η σύνδεση με το στοιχείο της ελληνικότητας, βασικό ζητούμενο των διοργανωτών και των ταινιών που παρουσιάζονται.