Σχεδιασμός οπτικής ταυτότητας και εφαρμογών για το Purovoku project, με στόχο τη δημιουργία ενός gathering place ποιοτικής μουσικής και διασκέδασης (με cocktails, workshops & fermentation greenhouse). Η αναφορά στη street και στη industrial κουλτούρα, συγκεκριμένα στο ιαπωνικό περιοδικό Provoke (που κυκλοφόρησε τη δεκαετία του ΄60) αποτέλεσε σημείο έμπνευσης για το interior design και τις γραφιστικές εφαρμογές του μαγαζιού. Η διάθεση πειραματισμού και η ιαπωνική αισθητική χαρακτηρίζουν την οπτική ταυτότητα, με μια τυπογραφική minimal προσέγγιση στο λογότυπο. Το abbreviation (PRVK) λειτουργεί ως σήμα κατατεθέν του μαγαζιού και χρησιμοποιείται στις συνοδευτικές εφαρμογές (σήμανση, μενού, μπλούζες προσωπικού) σε συνδυασμό με μια black & white αισθητική. Η σχεδιαστική προσέγγιση εκφράζει τον νεανικό και αντισυμβατικό χαρακτήρα του Purovoku, το οποίο φιλοδοξεί να αποτελέσει μια διαφορετική πρόταση διασκέδασης.